Mennyibe kerül?

SZERVIZ ÁRLISTA

Árainkat teljes pontossággal nem tudjuk megadni, hiszen használatból eredő gondokkal és kérésekkel érkeztek hozzánk, melyek kerékpár típusonként eltérhetnek. - ebből kifolyólag egy tól-ig irányárat tudunk nektek itt prezentálni.

SZOLGÁLTATÁSOK

Javítás

Kerékpár


SzezON

Teljes szerviz, fékek, váltók, alkatrészek, csapágyak tisztítása,
bovden kenéssel, teleszkóp nélkül.

19 900 Ft-tól

Kis SzezON

Fékek, váltók beállítása, bovden kenéssel, kónusz ellenőrzése.

13 500 Ft-tól

Üzembe helyezés

Minden, nem üzletünkben vásárolt, új kerékpár szakszerű
üzembe helyezése

20"-ig 7 500 Ft-tól
24"-tól 15 000 Ft-ig

Fék beállítás

Bovdenes abroncs fék
Tárcsa és egyéb fékrendszer

3 500 Ft-tól
3 500 Ft
7 500 Ft-ig

Belső csere

Takarítás, ellenőrzés, kenés, beállítás.
(Agyváltó szerviz egyeztetés után)

3 000 Ft-tól

Monoblokk, hajtókar csere

Függ az adott alkatrész állapotától! (oldható kötés esetén 4900 Ft!)
Begyógyult, nem oldható hajtókart és középrészt csak egyeztetést követően.

4 900 Ft-tól

Átépítés


12 000 Ft-tól

Bandázs felrakás


5 000 Ft

Markolat csere


1 000 Ft

Váltó/Váltókar csere


2 500 Ft-tól

Kormány/Kormány befogó csere


2 500 Ft-tól

Lánc, Lánckerék, Racsni csere


3 100 Ft-tól

Pedál csere


1 500 Ft-tól

Fék és Váltó bovden csere


3 000 Ft/db

Egyéb kiegészítők felszerelése

Csengő, zászló, világítás, km-óra, kulacs, stb...

1 000 Ft-tól

Állapotfelmérés

Szükséges javítások felmérése. Árkalkuláció elkészítése.
Árajánlat elfogadás után levonásra kerül a munkadíjból.

5 900 Ft

E-Roller


Külső/ belső csere


9 200 Ft

Fékkar/gázkar csere


5 500 Ft

Fékbetét/féktárcsa csere


5 700 Ft

Csapágy csere


12 000 Ft

Egyéb javítási munkák állapotfelmérés után adhatók, melynek összege levonásra kerül a munkadíjból. Egyéb javítási tételek rezsi óradíjban számolandók, időarányosan. REZSI ÓRADÍJ: 15.000Ft

Az árak a munkadíjat tartalmazzák! - a felhasznált alkatrészek árát nem! Hozott alkatrészt nem áll módunkban beépíteni!

Az elvégzett munkára 1 hónap garanciát biztosítunk, kivételt képez a defekt! - a defektre nem áll módunkban garanciát biztosítani!

Áraink 2024.02.01-től visszavonásig érvényesek, forintban értendőek, és az ÁFA-t tartalmazzák!

Pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el!

A vásárló a panaszával az alábbi szervezetekhez fordulhat:

  • A helyi polgármesteri hivatal jegyzője.
  • Az NHF területileg illetékes regionális felügyelősége.
  • A Kereskedelmi Iparkamara Békítő Testülete.

A kerékpár történelme

A közmegegyezés szerint a kerékpár ősét, a faszerkezetű, vasalt kerekű, pedál nélküli, a földet taposva hajtott futógép volt. A német Karl Drais báró találta fel 1817-ben, amelyen még pedál nem volt. Lábbal hajtva haladtak előre.

Egyes források szerint Kirkpatrick Macmillan skót kovács volt az első, aki 1839-ben pedált is szerelt járművére, ám a feltételezést nem támasztják alá megdönthetetlen bizonyítékok írta a Múlt-kor című történelmi magazin. Az 1860-as években Pierre Michaux és Pierre Lallament a pedált az erőátviteli okokból megnagyobbított első kerékhez illesztették.

A fából készült, fémkerekű velocipédet az idők során a nagyobb sebesség elérése érdekében idővel egyre nagyobb első kerékkel szerelték fel. Az első modern kerékpárt, a lánccal és fogaskerékkel felszerelt, hátsókerék meghajtású, hasonló méretű kerekekkel rendelkező ún. biztonságos biciklit 1885-ben John Kemp Starley találta fel.
John Kemp Starley féle első modern kerékpár, a lánccal és fogaskerékkel felszerelt, hátsókerék meghajtású, hasonló méretű kerekekkel rendelkezett.

A világ első kerékpáros versenyét 1868-ban rendezték. A győztes James Moore-nak III. Napóleon adta át az aranyérmet. A kerékpárversenyek 1896 óta minden nyári olimpia programjában szerepeltek. Az 1984-es Los Angeles-i játékok óta a hölgyek számára is rendeznek kerékpáros futamokat.

A nagyobb sebesség elérése érdekében egyre nagyobb első kerékkel szerelték fel a velocipédet, amelyet Angliában utólag penny-farthingnak neveztek el. A penny a nagyobb első kereket jelölte, míg a kisebb méretű negyedpennyst jelölő farthing a hátsót.

A kerékpárok a 19. század végén a háborúkban is megjelentek. A leghosszabb ideig, 1891-től 2003-ig a svájci kerékpárezred állt fenn. A strapabíró felépítés és az egysebességes kialakítás miatt óriási kihívást jelentett a magashegységi hágókon való átjutás. A gyenge féktestekkel az első keréken, a kontrafékkel a hátsón pedig nagyon kalandos volt a lejutás a lejtőkön.

Forrás: https://bringazas.hu/hirek/kulfold/a-kerekpar-tortenelme/

A felsorolt árak az alkatrész igényt nem tartalmazzák!
A felsorolt árak az ÁFA-t tartalmazzák, és forintban értendőek.