Mennyibe kerül?
SZERVIZ ÁRLISTA
Szerviz ár és szolgáltatás listánkban mindent megtalálsz ami egy kerékpár üzemben tartásához szükséges.
A Tisza-tónál Abádszalókon találsz minket a strandra vezető fő utcán, Az üzletsoron a Deák Ferenc út 1/a alatt.
Árainkat teljes pontossággal nem tudjuk megadni, hiszen használatból eredő gondokkal és kérésekkel érkeztek hozzánk, az egyszerű defekttől egy teljes átépítésig, melyek kerékpár típusonként eltérhetnek. - ebből kifolyólag egy tól-ig irányárat tudunk nektek itt prezentálni.
Tiszafüred és Poroszló kivételével Mi, a Bunny Hop vagyunk az a kerékpáros üzlet, ami bolt is, ezzel teljes szolgáltatást nyújtva a helyi, és az idelátogató bringás élet szerelmesei számára. A Tisza-tónál, Abádszalókon, a kerékpáros kör abádi végén pedig az egyetlen olyan segítség nyújtási pont, ami komplex, 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik.
SZOLGÁLTATÁSOK
Javítás
Kerékpár
SzezON
Teljes szerviz, fékek, váltók, alkatrészek, csapágyak tisztítása,
bovden kenéssel, teleszkóp nélkül.
19 900 Ft-tól
Kis SzezON
Fékek, váltók beállítása, bovden kenéssel, kónusz ellenőrzése.
13 500 Ft-tól
Üzembe helyezés
Minden, nem üzletünkben vásárolt, új kerékpár szakszerű
üzembe helyezése
20"-ig 7 500 Ft-tól
24"-tól 15 000 Ft-ig
Fék beállítás
Bovdenes abroncs fék
Tárcsa és egyéb fékrendszer
3 500 Ft-tól
3 500 Ft
7 500 Ft-ig
Belső csere
Takarítás, ellenőrzés, kenés, beállítás.
(Agyváltó szerviz egyeztetés után)
3 000 Ft-tól
Monoblokk, hajtókar csere
Függ az adott alkatrész állapotától! (oldható kötés esetén 4900 Ft!)
Begyógyult, nem oldható hajtókart és középrészt csak egyeztetést követően.
4 900 Ft-tól
Átépítés
12 000 Ft-tól
Bandázs felrakás
5 000 Ft
Markolat csere
1 000 Ft
Váltó/Váltókar csere
2 500 Ft-tól
Kormány/Kormány befogó csere
2 500 Ft-tól
Lánc, Lánckerék, Racsni csere
3 100 Ft-tól
Pedál csere
1 500 Ft-tól
Fék és Váltó bovden csere
3 000 Ft/db
Egyéb kiegészítők felszerelése
Csengő, zászló, világítás, km-óra, kulacs, stb...
1 000 Ft-tól
Állapotfelmérés
Szükséges javítások felmérése. Árkalkuláció elkészítése.
Árajánlat elfogadás után levonásra kerül a munkadíjból.
5 900 Ft
Eseti szerviz
Pl. Defekt, külső.belső csere
2 000 Ft-tól
Egyéb javítási munkák állapotfelmérés után adhatók, melynek összege levonásra kerül a munkadíjból. Egyéb javítási tételek rezsi óradíjban számolandók, időarányosan. REZSI ÓRADÍJ: 15.000Ft
Az árak a munkadíjat tartalmazzák! - a felhasznált alkatrészek árát nem! Hozott alkatrészt nem áll módunkban beépíteni!
Az elvégzett munkára 1 hónap garanciát biztosítunk, kivételt képez a defekt! - a defektre nem áll módunkban garanciát biztosítani!
Áraink 2024.02.01-től visszavonásig érvényesek, forintban értendőek, és az ÁFA-t tartalmazzák!
Pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el!
A vásárló a panaszával az alábbi szervezetekhez fordulhat:
- A helyi polgármesteri hivatal jegyzője.
- Az NHF területileg illetékes regionális felügyelősége.
- A Kereskedelmi Iparkamara Békítő Testülete.
A kerékpár történelme
A közmegegyezés szerint a kerékpár ősét, a faszerkezetű, vasalt kerekű, pedál nélküli, a földet taposva hajtott futógép volt. A német Karl Drais báró találta fel 1817-ben, amelyen még pedál nem volt. Lábbal hajtva haladtak előre.
Egyes források szerint Kirkpatrick Macmillan skót kovács
volt az első, aki 1839-ben pedált is szerelt járművére, ám a
feltételezést nem támasztják alá megdönthetetlen bizonyítékok írta a
Múlt-kor című történelmi magazin. Az 1860-as években Pierre Michaux és
Pierre Lallament a pedált az erőátviteli okokból megnagyobbított első
kerékhez illesztették.
A fából készült, fémkerekű velocipédet az idők során a
nagyobb sebesség elérése érdekében idővel egyre nagyobb első kerékkel
szerelték fel. Az első modern kerékpárt, a lánccal és fogaskerékkel
felszerelt, hátsókerék meghajtású, hasonló méretű kerekekkel rendelkező
ún. biztonságos biciklit 1885-ben John Kemp Starley találta fel.
John Kemp Starley féle első modern kerékpár, a lánccal
és fogaskerékkel felszerelt, hátsókerék meghajtású, hasonló méretű
kerekekkel rendelkezett.
A világ első kerékpáros versenyét 1868-ban rendezték. A győztes James Moore-nak III. Napóleon adta át az aranyérmet. A kerékpárversenyek 1896 óta minden nyári olimpia programjában szerepeltek. Az 1984-es Los Angeles-i játékok óta a hölgyek számára is rendeznek kerékpáros futamokat.
A nagyobb sebesség elérése érdekében egyre nagyobb első kerékkel szerelték fel a velocipédet, amelyet Angliában utólag penny-farthingnak neveztek el. A penny a nagyobb első kereket jelölte, míg a kisebb méretű negyedpennyst jelölő farthing a hátsót.
A kerékpárok a 19. század végén a háborúkban is megjelentek. A leghosszabb ideig, 1891-től 2003-ig a svájci kerékpárezred állt fenn.
A strapabíró felépítés és az egysebességes kialakítás miatt óriási
kihívást jelentett a magashegységi hágókon való átjutás. A gyenge
féktestekkel az első keréken, a kontrafékkel a hátsón pedig nagyon
kalandos volt a lejutás a lejtőkön.
Forrás: https://bringazas.hu/hirek/kulfold/a-kerekpar-tortenelme/